torsdag 9 februari 2012

De första trevande stegen

Efter att ha följt en del bloggar ett tag har tankarna kring att testa på att skriva själv också växt till sig allt mer. Är i detta nu inte alls säker på hur det här kommer att gå och vad det blir av det hela, men vi får väl se. Jag har alltid varit intresserad av att läsa och skriva, men själva skrivandet har nog inte varit så aktivt de senaste åren och det är något som jag verkligen saknat. Jag tänker att kanske bloggen kan bli ett sådant utrymme där jag skall få igång mitt skrivande igen... sen är jag inte alls säker på att det kommer att vara så pass intressant att någon vill eller orkar följa och läsa mina skriverier.

Vilka ämnen jag kommer att behandla återstår också att se, tanken med namnet "I skrivande stund" är att det skall kunna vara lite vad som helst, what's on my mind at the moment. Min vardag just nu består ju mest av småbarn så säkert kommer det att synas rätt tydligt, men kanske också hemmamamman har "något" annat att komma med :) !

2 kommentarer:

  1. Måste ju testa att skriva en kommentar då, det verkar nog funka bra! :-) Roligt med en till blogg att följa!

    SvaraRadera
  2. Jess, det här låter lovande. Lycka till! Hälsar en till som kommer att följa din blogg :)

    SvaraRadera